搜尋此網誌

2019年7月17日星期三

想要緊緻、優質嘅好皮膚?就唔好錯過LightMAC嘅全新升級Light Me Up Pro醫學美容療程!

其實每個人都係獨特的,大家嘅膚質、狀態都有所不同,
想要緊緻幼嫩皮膚,好多人都會去做醫學美容,
但市面上咁多treatment又點知係咪適合自己呢?
LightMAC最近推出升級版「Light Me Up Pro全效面部療程」因應客人不同的肌膚需要,
為客人設計個人化的整全療程方案,一於就去試試LightMAC好唔好啦!
LightMAC一共有四間分店,今次就去LightMAC海港城世界商業中心的分店,
裝修以白色就主,整潔舒適,而且空間都幾大,
一來到可換上拖鞋,飲返杯茶先,感覺relax!
 
等了一會後, 便有顧問來,先填份問卷, 內容都是d關於身體健康的問題,
然後顧問便跟我傾談關於我皮膚的問題,再由我的皮膚狀態/質素、生活及飲食習慣、
美學要求等多方面分析,再建議出2項最合適我的光學或換膚療程。
LightMAC本身有好多好多唔同嘅醫學美容療程,
而新升級嘅「Light Me Up Pro全效面部療程」就
包括:嶄新Pico皮秒激光、氧氣噴射換膚療程、嫩膚漸進換膚療程、
碳化鎢嫩膚磨皮療程、甘醇酸膠原重組換膚療程、二氧化碳微束式激光重點療程……等。
醫護團隊每次都會為客人揀選2項醫學美容療程同時進行,
可以在最短時間又合理嘅價錢從根源針對性地改善問題,
根除肌膚問題、令皮膚緊緻及令細胞再生膠原呢!
 
LightMAC嘅顧問好好,唔會hard sell,
佢睇到我有黑頭同毛孔有點粗大嘅問題,
就建議我先做甘醇酸膠原重組換膚療程,
可以先去除過厚嘅角質層,再激活膠原再生,收細毛細,
再做Long Pulse 1046 激光再生療程,可以更新及緊緻皮膚!
療程開始前,美容師先幫我卸妝同洗面,
後就可以做甘醇酸換膚,美容師先在我頸邊塗上小許甘醇酸,
測試肌膚會否對此過敏,順利通過測試後,美容師便幫我全面塗上甘醇酸,
甘醇酸嘅分子好微細,可滲入肌底,能有效去除老化角質、
美白嫩膚、收細毛孔、同時又可激活骨膠原再生呢
過程中皮膚會有點癢的感覺,不過整個過程很快,完成換膚後,
美容師便會抹走甘醇酸。瞬間去除面上嘅黑頭同老化角質,
令膚色均勻,亦有助減淡暗瘡印,大大提升肌膚嘅吸收力!
做完後,肌膚變得白滑,回復光澤,黑頭都少了,
而且比一般針清去除黑頭更快及安全,重點係再唔洗忍痛
做完甘醇酸換膚,就可以做第二個醫學美容療程:Long Pulse 1046 激光再生療程,
遮好雙眼後,便可以進行療程 ,激光打落皮膚時感覺暖暖地,
1064嘅波長可促進肌底膠原蛋白增生,仲有緊緻皮膚作用,
最後敷埋塊mask同塗返d skincare就完成了!
做完feel到皮膚變得緊緻同有彈性呢,
之後美容師仲細心提醒我話一星期內記得需要多注意保濕同防曬,
咁就令療程效果更為顯著呢!
如果你都想皮膚好似我咁,唔好等喇!
去下面嘅連結登記體驗LightMAC呢個度身定制的醫學美容療程吧!
免費體驗Light Me Up Pro 全效面部療程 https://bit.ly/30zJwCs
大家有興趣都可了解LightMAC更多詳情呀!
Website: www.lightmac.com
#lightmac #lightmeuppro #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny
#度身定制 #專屬亮肌 #年輕無瑕肌 #緊緻皮膚 #醫學美容
 
 
LightMAC
九龍尖沙咀海港城世界商業中心9樓901室 Tel: 3105 9568
香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37樓 Tel: 2890 6326
香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心3602-03室 Tel: 2882 0060
九龍尖沙咀諾士佛臺10號14樓 Tel: 3188 3500

 ***謝謝大家觀看***
看更多我生活點滴和分享,
like followinstagramFacebook page


Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿*合作試用*出席活動

My Blog


是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

沒有留言:

發佈留言