搜尋此網誌

2017年12月11日星期一

頭皮也要深層淨化❤同頭皮頭油講bye bye

面部嘅深層清潔就做得多,頭髮就冇做過啦!
今次來到位於尖沙咀嘅妍髮活髮專家 Teris hair 做返個深層淨化毛囊療程,
為頭皮做個大掃除,同頭皮頭油講bye bye 啦!
上到去就可先換上拖鞋入內,
而且店內環境好舒適,窗外開揚仲遠眺海景呢!

一開始店員會先了解我嘅頭髮狀況,
因應我嘅需要而選擇我合適嘅療程,
我最近就感覺頭頂多了點頭皮,而且有點敏感,頭皮都有點泛紅
所以店員為我選了深層淨化毛囊療程,
可以幫我清潔多餘的皮質,清走化學物質,令頭皮更健康,清除堵塞毛囊的油污,
仲可減少脫髮,改善頭油、頭氣、頭皮,
另外亦可幫助頭髮去角質,令頭髮快速長出來,咁頭髮能在沒有阻礙,健康的環境下快速生長!
療程第一步就係洗頭,
店員帶我入去獨立房洗頭,
同平時salon不同,呢度除了洗頭,
仲會在洗頭同時按摩我的頭皮
加上佢地怕燈光太亮會令我眼睛不舒服,
細心地調暗燈光,在柔和燈光加上店員嘅好手勢,
真的好舒服呢,令我差不多都訓著了

洗乾淨後就正式進行毛囊淨化療程。
呢到嘅坐位亦不似平時salon是開放式,這裏每坐位都有拉簾,增加私隱度,
不用同陌生人你眼望我眼,可以舒舒服服地享受療程~
之後店員就將營養精華分section搽上我嘅頭皮,
剛剛洗完頭,洗哂頭皮同毛囊中嘅油污,精華可更易吸收!
然後加以按摩令精華吸收得更好!

搽精華時店員好細心同仔細,令我頭皮每一part都可以搽到精華!
之後再塗上髮膜,用機器照20分鐘,令營養精華同髮膜更充分吸收!
之後就再沖水同吹乾就大功告成了,整個療程大約二個小時左右,
一次過為頭皮同頭髮毛囊嘅化學物質通通潔淨!

做完療程後,覺得頭皮好乾爽同乾淨,另外頭髮不再笠,感到豐盈了,
加上療程期間有按摩到頭皮,成個人都更輕鬆呢!
除左呢個深層淨化毛囊療程,這裏仲因應不同嘅頭髮問題,
有其他嘅頭髮療程,如防脫髮,育髮烏髮、毛囊再生、受損髮質及減少頭髮開叉嘅療程呢!

有興趣朋友可上佢地facebook同網頁了解更多呢~

妍髮活髮專家
地點: 尖沙咀加連威老道77號開麟中心20樓全層 (尖沙咀B2出口)

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,
可like 同follow我instagram同Facebook page



Contact me:

Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿❤合作試用❤出席活動

My Blog








是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

沒有留言:

發佈留言