搜尋此網誌

2019年7月25日星期四

邊間空中瑜珈課程好?@新蒲崗nin studio

之前都有上過瑜珈班,但近年好流行的空中瑜珈就未試過,
見到人地做
空中瑜珈的姿勢好優美,一直都好想試下玩,
但坊間的
空中瑜珈課程都係要買package,join會員,
我好怕被人狂sell,所以都冇join過,
一直都唔知邊間空中瑜珈課程好
直到
最近朋友介紹新蒲崗瑜珈無會員制度nin studio
淨係有買堂報class,完全唔會sale,
啱哂我呢d怕被sell的人,一於試試呢間!

nin studio位於新蒲崗 ,雖然新蒲崗冇地鐵站,
不過由鑽石山B出口行7/8分鐘到就到,都幾方便,
聽朋友講,

新蒲崗冇咩邊間有空中瑜珈課程彩有佢介紹,
而且裡面仲有
TRX, HIIT運動,gym,kickboxing等課程!


除左有多個健身器材,亦有幾間獨立的房間可以上不同的課程!

而今次我就試左新蒲崗少見的空中瑜珈
認證瑜珈導師Amy係一位非常有經驗嘅空中瑜教師培訓課程認證導師
擁有超過十年專業教學經驗。除左教瑜仲有教普拉提同健身呢!
上堂一開始先做點簡單的拉筋動作,熱一熱身,
空中瑜珈同平時的瑜珈不同,所有動作都利用到一條掛在天花的掛布去做,
第一次接觸這樣的瑜
,感覺好特別,好有趣!

當做每個動作導師先會示範一次,亦會詳細講解動作的要點,
然後我地就嘗試去做 ,幸好這裏是小班教學,最多6個人一班,
所以每個學員都能好好得到導師協助,令動作姿勢更凖確!
當做到一些利用布面懸吊的動作,看似好危險,
但其實跟住導師的指導同協助下,原來我都能做到,
懸掛在空中感覺好得意,我也做得似模似樣吧!

平時好少運動的我,可以空中瑜伸展一下我的硬骨頭,
好好鍛練一下深層的肌肉,消耗一下卡路里吧!

試完一堂空中瑜,感覺都好好,
最正就係呢度
無membership 制度, 淨係有買堂報class,
應該冇咩
邊間空中瑜珈課程會咁吧?
d職員完全唔會sell你,而全部課程都係小班教學 ,
最多6個人一班,少d人更易學,d course都好flexible,
加上9成客戶都係女仔, 完全唔怕上堂會尷尬架,
珈有益身心,新蒲崗亦都好方便。Nin studio每個星期日都安排左90分鐘瑜珈工作坊俾大家改善後彎/開髖/倒立/手平衡大家有興趣都可以來試試唔洗再問我邊間空中瑜珈課程了!新客戶可以可先約試堂,再考慮購買套票


Nin studio
地址: G/F, 29 Luk Hop Street, San Po Kong, Kowloon ,Hong Kong
(查詢課程)Whatsapp:http://wa.me/85295602096
FB : ninstudiohk
IG : ninstudiohk
 ***謝謝大家觀看***
看更多我生活點滴和分享,
like followinstagramFacebook page


Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿*合作試用*出席活動

My Blog


沒有留言:

發佈留言