搜尋此網誌

2020年4月22日星期三

升cup方法❤️Envus胸部療程好唔好?- 為你介紹 6段瞬間升cup術

每個女仔都想有美胸吧!奈何我上身偏瘦,
心口都冇乜肉一直都搵緊唔同嘅升cup方法,
之前就去左Envus做6段瞬間升cup術,一齊睇下Envus胸部療程好唔好啦!
 
雖然坊間對改善胸部問題的方法有好多,我都有試過不同的胸部療程,
但都沒什麼效果,而在Envus胸部療程前會先做全面評估,
了解我胸部的真正需要同分析狀況,然後先定出最啱我的胸部療程!

 

呢個6段瞬間升cup術中的6段式包括:
1.疏通
2.活躍
3.增大
4.結實
5.提升
6.定型

而1個胸部療程一共有3個步驟,全程45分鐘到,
立即睇下Envus好唔好吧~
 
Step 1
胸部療程會先利用獨有手法將胸部周圍的游離脂肪全部集中,
疏通胸部經絡,刺激神經末梢及穴位,軟化乳腺增生,
防止毒素聚積引起水腫及疼痛,矯正胸型,促進乳房再度發育!
 
美胸師按摩的手法都幾好,而力度都適中,
不過如果去到一些比較塞的位置,感覺就會有點大,
不過都可以接受的,而且乳腺疏通後,之後感覺就好些了!
 
Step 2
然後治療師用儀器以雙效熱療破壁滲透技術,能升温40度,
可加速我地嘅血液循環,暖暖地好舒服,
而且有破壁滲透技術可迅速於皮膚及細胞壁制造大量微孔,
美胸精華可透過微孔,可更深層進入細胞,更加強效果!
 
Step 3
胸部療程最後用埋來自法國的美胸精華,
係一支結合多種有效天然豐胸精華萃取液,
天然的用得更放心啦,其濃縮成份能提升胸部脂肪細胞體積,
促進脂肪積聚,真的是最佳的升cup方法!

治療師建議8至12次為一個療程,
而且完成後正常情況下不會反彈架!
 
我試左一次後都馬上feel到胸部有點提升同更集中,
摸落都更柔軟更有彈性的!看起來都更豐滿而過程都好舒適,
45分鐘就完成,期待keep住做的效果呢!
果然係最好嘅升cup方法,
效果有目共睹,
不用再問Envus胸部療程好唔好了~

Envus Facebook:
https://m.facebook.com/Envus.HongKong/

***謝謝大家觀看***
看更多我生活點滴和分享,
可like 同follow我instagram同Facebook page

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿*合作試用*出席活動

My Blog







是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。














沒有留言:

發佈留言