搜尋此網誌

2021年12月26日星期日

冬日滋補之選❤️老協珍熬雞精暖薑口味

冬天天氣寒冷,最近每朝都每包飲一包

老協珍熬雞精 暖薑口味,都萃取上等老母雞、

豬腩排精華,再添加特級乾薑,溫潤不嗆口,

味道香醇又濃郁,而「乾薑」中含有

豐富薑辣素,可幫助促進血液循環,

調整體質,每朝早飲1包,

飲完全身暖笠笠,仲可增強體力。

一般滴雞精只能滴出雞肉表面的肉汁,

「熬」才能熬出深層的營養!

老協珍熬雞精就以獨門「熬工法」,

搭配「天然複方」,口感溫潤,營養更加完整!

老協珍熬雞精仲連續5年榮獲台灣BabyHome網站市場調查!愛用品牌NO.1、好感度NO.1,

獲得信賴同肯定!更係女神徐若瑄孕期養胎、平時保養身體嘅秘訣!

老協珍熬雞精亦通過ISO22000與HACCP多項食品國際認證,並定期送驗SGS檢測各類食品安全性,更與日本知名製袋廠技術合作,專用四層不透光材質,隔水加熱確保商品無塑化劑溶出並維持最佳保存期限,咁大家就飲得更放心啦!

老協珍熬雞精嘅飲用方法都好簡單,可以直接不拆袋放入保溫杯中,沖泡熱水三分鐘,撕開包裝,倒入杯中就飲得,或者倒進可加熱嘅碗中並加上蓋子,在電鍋內加一碗水,蒸5分鐘就ok,兩個方法都好簡單又方便!

熬雞精看落好清澈,但飲落味道好濃郁,

亦唔會有腥味,好易入口,而暖薑口味仲有陣陣薑辣味,但就唔會好辣不嗆口,暖薑味飲完成個人更溫暖 ,成日都更精神呢!大家都一齊試試啦!



*孕婦、坐月中媽咪、痛風、高血壓及

腎臟病患飲用前請先諮詢醫師


*老協珍熬雞精添加乾薑,

如身體有特殊狀況者,飲用前請先諮詢醫師。


老協珍熬雞精 暖薑口味:https://lxz.com.hk/Product/OEC040


老協珍(香港)官網:https://lxz.com.hk/


老協珍 (香港)facebook:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK

沒有留言:

發佈留言