搜尋此網誌

2017年8月28日星期一

疏通眼部經絡,按走熊貓眼!❤️Livenwell 神農草本經絡眼部療程

如果要我揀一個臉部問題最想改善,
我一定會揀我對萬年熊貓眼,
相信很多朋友都同我一樣,
長時間對住手機同電腦,
去到夜夜又唔願訓,
結果被眼袋同黑眼圈纏身...
好榮幸早前被Livenwell Health Spa活泉經絡美療養生館 邀請體驗試做神農草本經絡眼部療程.
我個人本身對一些養生的treatment特別有興趣,
今次仲係針對眼部,可以改善黑眼圈,眼袋同睡眠質素呢~
當然要試下個效果啦!
Livenwell的療程房以紫同金設計,
簡潔又高貴,房間寬闊又舒適!

Livenwell神農草本經絡眼療程主要是疏通眼部經絡,
針對大多數香港人有黑眼圈眼袋的問題,
專門研究出獨特的手法。
先以人手經氣開穴,
再以磁穴經絡棒疏通眼部經絡,
能有效改善黑眼圈、眼紋及收緊眼袋,
對於改善睡眠質素,尤其見效。 

眼部浮腫是由於氣脈不通所引致,
疏通經絡能夠打通堵塞通道,
促進血液循環及新陳代謝。
在開始treatment前, 記得身體上不能戴有任何金屬飾物呀, 因為會影響儀器機和磁棒的運作呀!

首先Livenwell嘅美容師先幫我徹底卸妝潔面

然後就先以人手經氣開穴,很舒服呢
接著到戲肉,用磁棒疏通眼部經絡,
美容師説如果經絡愈塞,感覺就會愈大,
我就未至於好嚴重,只有點點輕微痛,可以接受,過後就會眼部覺得很relax~
 
之後美容師仲以耳燭配合磁棒按摩全頭及臉部, 疏通頭部之穴位及淋巴,幫助排濕氣,紓緩神經。我第一次做耳燭,初初有點怕,但其實做落好安全,耳朵好聽到少少煲水聲音是正常,如突然大響或有白煙,即代表該處好塞同濕氣重!
最後, 在眼部敷上眼膜紓緩和休息一會,再搽上眼霜就大功告成了!
做完Livenwell呢個treatment後,
黑眼圈、眼袋即時有明顯嘅改善,
雙眼更明亮有神,
看看我黑眼圈嘅前後對比,
好似修圖般,黑眼圈同眼袋去得7788
好驚喜呢!而且頭部和肩頸都有按摩過,
成身鬆哂,當天晚上仲好好訓呢!

當然一次冇可能完全K.O哂個黑眼圈,
但效果都可以keep到一/兩星期ga
如果想keep得更持久,
除了定期到Livenwell通下d經絡
最重要還是要努力做到早睡早起的習慣吧!

首次體驗優惠: $188/60mins blogger Fans 送多 10mins

 Livenwell 活泉經絡美療養生館體驗
Website:http://www.livenwell.com.hk
Facebook: https://www.facebook.com/livenwell.com.hk/

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,可like 同follow我instagram同Facebook page
IG:
FB page: 

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿❤合作試用❤出席活動

My Blog







*是次產品/產品資料是由品牌提供,但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。


沒有留言:

發佈留言