搜尋此網誌

2017年7月20日星期四

尖沙咀格調型格餐廳:日式洋食風Gochiso( ⁼̴̀ .̫ ⁼̴́ )✧

Gochiso在K11內,係一間裝修非常顯眼嘅型格餐廳。星期6經過就入去試下佢地,離遠已比佢個用大量酒樽做嘅吊燈吸引住!
我地今次就2個人食,但地方夠大都適合家庭、一大班同事。

 上網search過先知原來呢間店在香港有4間分店,分店在尖沙咀、沙田、銅鑼灣同MK。在日本更有14間分店!!

我地點左和風蒜香白酒汁蜆肉意粉,和風照燒雞PIZZA,炸魚薯條,仲有特濃南瓜粟米忌廉湯。

份量睇落好似好少,但2個人食其實已經飽到上心口。
當天做緊媽媽520特選,作任何消費,可加$20換特選商品一客,很化算呢,因此我地都加了兩客
特濃南瓜粟米忌廉湯(原價$33,推廣價 $20)
呢個湯超香甜!!味道超獨特,係大家平時飲唔到嘅風味。
炸魚薯條(原價$58,推廣價 $20)
之後就上左炸魚薯條,一半炸魚條一半薯條。即叫即炸,當然溫度夠熱同脆卜卜啦!!!配沙津醬食好開胃。
和風蒜香白酒汁蜆肉意粉($93)
 而呢個意粉,意粉煮得軟硬適中,白酒味同配料如果可多番D就完美啦。
和風照燒雞PIZZA(8”)($73)
最後到和風照燒雞PIZZA,離遠已聞到好香!!香港人可能比較食厚批多,而依個PIZZA係薄批,但口感非常好,大家實會鍾意。

總括黎講,裝修環境唔錯,打卡適合。食物質素值得ENCORE!員工服務好好,途中見到隔離外地食客故意刁難,但員工都非常好服務,值得一讚!



❤️❤️❤️謝謝大家觀看❤️❤️❤️
看更多我生活點滴和分享,可like 同follow我instagram同Facebook page
IG:
FB page: 

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿❤️合作試用❤️出席活動

沒有留言:

發佈留言