搜尋此網誌

2017年9月17日星期日

布拉格傳統小食-雪糕煙囱捲❤️,原來香港都有得食了

早前在youtube睇到個東歐vlog,其中介紹左個布拉格的傳統小食,trdelnik (煙囱捲),
麵包卷捲住雪糕,睇落真係好想食,
之後在ig發現原來香港都新開左間煙囪卷雪糕店,為食妹當然要一試啦!
Chimney ice cream係厚福街後面的巷子裏,
對住cotton on 側門,細細間,沒有設坐位,是外賣店形式的
menu一共有5款雪糕,A到E!
雪糕可選新出的哈密瓜味/雲呢拿味/mix,
我見之前有朱古力味,但被哈密瓜味替代了,
貪吃的我當然選了mix,一次試哂哈密瓜味同雲呢拿味啦
店外宣傳睇到之後仲會出芝士味,好想試下呢!

topping 我揀左粉紅波波珠同士多啤梨百力支,
加落雪糕好靚

而麵包卷外層外層灑上糖,烤焗至金黃焦糖,
仲可以揀椰絲或花生。我就選了花生~

落單後店員先即時整,所以要等一等,
幸好我好時沒人在排隊,不用等太久

雪糕到手了,賣相美美的,份量也不少,當然要相機食先啦,
但提提大家真係要影得快手d,我只影左幾張,已經開始溶了,哈密瓜味都幾香甜,
而雲呢拿味就普通,個煙囪卷沾滿花生碎,食落好香味,
食到最下層仲有d吉士醬添,雪糕加上麵包cone ,
食完飽肚感都幾大架,等之後出左芝士味可以再試下

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,可like 同follow我instagram同Facebook page
IG:
FB page: 

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿❤合作試用❤出席活動

My Blog

沒有留言:

發佈留言