搜尋此網誌

2017年9月27日星期三

過左發育期咪咪還可二次發育嗎?❤️NuBreast+[2次發育]波動丸

我諗每個女仔都想要豐滿的上圍吧!我也不例外la~
耐何我天生比較瘦削,發育期時又唔多做運動,每餐又食得小,
咪咪當然唔長肉啦,到依家過左發育期都好後悔,
其實市面上亦有不少豐胸丸,但我一直沒試過,怕當中的成份對身體有不良的影響><

 而最近好開心被美國美胸品牌 NuBreast+邀請我體驗佢地的 [2次發育]波動丸

了解過資料後,覺得成份也不錯,所以也欣然接受邀請體驗!
試下是否真的可幫我的咪咪二次發育啦!

首先講下波動丸嘅成份比起功效我更先關注究竟食d咩落肚啦!
「NuBreast+2次發育波動丸」Premium星cup版內含的成份都係以值物提煉
成份天然,無副作用,因此我都比較放心食用

波動丸採用了與人體DNA相近的無菌黑豚胎盤素
獲科研實證,有效活化人體「端粒酶」,
修復受損及老化乳房細胞更生,
促進咪咪2次發育
premium版更增加80%「黑豚胎盤素」,
更快激活豐胸因子,

再配合「GLA琉璃苣油」及「月見草油
喚醒乳腺及乳葉生長,令乳房脂肪組織增厚!

仲有獨家研發
FAC循環聚脂系統
有助將身體游離脂肪
聚合到乳房,令乳房自然豐滿。

另特製抗胃酸液態膠囊,
令成分更濃縮,更有效吸收,
加快乳房組織營養吸收。

Premium版的波動丸更新添「酪梨油」,
含豐富乳果蛋白,
令發育雙乳翹挺自然,彈滑細緻!
而的NuBreast [2次發育]波動丸的功效就係令乳腺再度活躍,激活豐胸因子,
令乳房脂肪組織增厚,促進胸部2次發育,令胸部肌膚回復彈性緊緻及嫩滑飽滿。
最適合好似我呢d天生瘦削的人,發育不良,貧乳,
產後或哺乳後乳房出現萎縮嘅扁平胸亦好適合。

 屈臣氏160/半個月分量,
而我今次就試了2瓶。
服用方法都好簡單,
每日2次,每次2粒,
餐後30分鐘服食。
建議每日最少飲用八杯清水
收最佳效果。

不過月經期間建議停服!
懷孕中,哺乳中,年齡低於18歲或者正在服食任何中西藥嘅都不宜服用呀!

於是我就按照食用議,食左幾日之後,
胸部開始有少許谷脹感,好似就來m谷胸咁,
到依家我差唔多食左3個星期,我覺得我咪咪好似變豐滿了點,
而且較之前堅挺和飽滿了!
相信我繼續keep住食落去,應該會有更好成績!
「NuBreast+」係美國著名美胸品牌,致力改善不同乳房問題,令女性回復玲瓏曲線美,
除左波動丸,「NuBreast+」有唔同類型嘅產品,針對不同女性的豐胸需要!

香港及澳門屈臣氏有售
亦可網上訂購:http://goo.gl/6Zgpfy

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,可like followinstagramFacebook page
IG:
FB page: 

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿合作試用出席活動

My Blog





*是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

沒有留言:

發佈留言