搜尋此網誌

2017年9月2日星期六

旺角打卡好去處❤️!法式fusion玫瑰主題餐廳

其實早前已在instagram留意到這間玫瑰主題餐廳,並已列入我的餐廳waiting list
點知不久我朋友就相約我去這間試試!
正合我心意❤️
 而此餐廳還是開業不久, 位於在朗晴坊八樓,就在朗豪坊隔離,地點好方便。
入到餐廳內,就被一大片玫瑰花牆同裝修所吸引!
仲有鞦韆和花花鳥籠等影相位和道具花束,未食都先餵飽相機memory!

今次我們點了2個set dinner: 有哂頭盤, 湯, 前菜, 主菜, 甜品同飲品~
價錢就由 2百多至3百多,價錢中等

 頭盤: 上海賽螃蟹特色沙津 配 鎮江醋
以小玻璃杯盛著,小巧又精緻,
內裏有流心蛋黃、海藻、蟹肉、魚子,
再加上點鎮江醋一齊食,
令整體味道定加出和鮮味!

頭盤: 低温慢煮法式田螺 配 菠蘿莎莎
及 特製韓式汁
也是同樣以玻璃杯盛著,
並且有食用花, 感覺好清新,
法式田螺經低温烹調後,
肉質鮮甜可口!

廚師精選餐湯:
當天的餐湯是洋蔥湯,
用上精緻的瓷杯盛著,
好優雅好法式風情呢,
而洋蔥湯好足料,有滿滿的洋蔥,
仲煮得好淋,又有鮮甜味,味道不錯!
前菜:自家制雪葩
這個雪葩又是天天不同,
當天我們就試到山楂雪葩,
並以長形木架上,好特別呢,
山楂雪葩是自家制的,酸酸甜甜好開胃,
並且可以用來清一清味蕾,準備吃主菜!

主菜: 瑰族西班牙海鮮燉飯 
這個西班牙海鮮燉飯 和平時大家吃到的有點不同,是日本同西班牙菜fusion看上面的刺身賣相好有日本海鮮丼的影子,
有三文魚刺身、帶子刺身、蝦刺身、三文魚籽,當中我最愛大大粒三文魚籽,
喜歡咬下脆卜卜又鮮甜,而飯底就微辣和保留用上西班牙米烹調方式!

主菜:自家製半生牛叉燒配米型粉,甜豉油汁
見到牛叉燒三字出現在西餐menu已經好好奇,原來係慢煮牛肉cosplay叉燒,
而飯就由米型粉扮,配合埋菜心苗同甜豉油,成個飯嘅賣相同真·叉燒飯真係有九成相似架,
而牛叉燒食落都幾似叉燒,不過可惜牛肉比較冇乜肥肉,
我還是喜歡半肥瘦的叉燒,米型粉第一次見,幾有咬口,加上甜鼓油不錯

廚師精選甜品:
最後當然唔少得甜品啦,是一黑一白玫瑰花蛋糕. 黑是芝麻糊焦糖燉蛋,
而白是蜜糖芝士蛋糕. 兩個都用上由精緻鏡子改裝的碟子盛著,好夢幻好公主feel呢!
黑玫瑰的芝麻味香濃, 尤如芝麻糊的香濃,上面仲有脆脆的焦糖面, 增添特色
而白玫瑰芝士部分是軟身又香滑,餅底加上蜜糖更香甜好味,真係美貌與味道兼備

我覺得這餐廳好適合一眾愛打卡影相嘅女士們同情侶,除左餐廳裝修精緻,多影相位外,食物質素和擺盤都不錯

Roseate Castle - French Cafe & Restaurant 


❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,可like 同follow我instagram同Facebook page
IG:
FB page: 

Contact me:
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿❤合作試用❤出席活動

My Blog

沒有留言:

發佈留言