搜尋此網誌

2017年11月13日星期一

芝士焗軟殼蟹夠邪惡❤菠蘿雪葩綿滑又酸甜@鮪屋







平時我最愛食日本野,今次來到灣仔的鮪屋試試,
雖店內不太,但環境寧靜舒適,坐得亦唔會好逼。

menu上的選擇亦有很多,有好多不同款式的食品,花多眼亂,

有選擇困難的我們也選了好一會才決定到!
鮪、壽司盛8件$148


壽司一共有8件,

可以一次過試多幾款壽司,
呢個壽司拼盤就啱晒我地啦!
壽司都幾新鮮,味道不錯
當中我覺得三文魚壽司最鮮甜,

於是再encore了三文魚壽司!
串燒盛$128

包括有牛脷,雞翼,免治雞肉串,
煙肉車厘茄和冬茹。
我最愛雞翼串,燒得香脆又美味,
而煙肉車厘茄亦冇得輸,車厘茄鮮甜多汁,和煙肉一齊食,更可中和煙肉的油膩感。
牛舌很有咬口,味道也不錯。
但雞肉串就比較濃味,我就麻麻了,但愛濃味的朋友應該會很喜歡😂
芝士焗軟殼蟹$78

芝士同軟殼蟹都係我呢大愛,
所以在menu見到這道菜就馬上決定是必叫的,
一上枱,就看見滿滿的芝士和蟹籽,
仲有焗得鬆脆的軟殼蟹,好邪惡呀,但我鐘意,
記得要襯熱食,仲可以做到芝士拉絲添!
鍋燒烏冬$108

烏冬彈牙有咬口,
而配料也不少,
可惜炸蝦很快便浸軟了,
如炸蝦可以分開上就更好。
菠蘿雪芭(原個)$68

以細細個菠蘿仔裝雪芭,
賣相好cute cute☺️
而雪葩綿滑又酸甜😋
菠蘿味好重又真實👍🏻
食到最後連菠蘿肉都食清光😂

鮪屋日本料理
灣仔軒尼詩道65號地下


❤❤❤ 謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,可like followinstagramFacebook page
IG:
FB page:

Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿合作試用出席活動
My Blog


沒有留言:

發佈留言