搜尋此網誌

2017年11月21日星期二

天然 、無傷害地緊緻修身減肥 ❤ 評價LPG M6減肥效果 @Collagen+

平時大家都覺得我好瘦,
其實只係臉仔同上半身比較瘦,
令人幻覺覺得我好瘦
平時少做運動,加上成日坐,
脂肪都落去下半身......
係云云減肥療程中,LPG的效果評價一向不俗,

今次終於有機會試一試LPG M6既減肥療程啦!
早前就受LPG邀請,試做LPG M6 Endermologie全身護理療理,
體驗天然、無傷害之纖體效果,重塑美好身形!
 來到位於 銅鑼灣羅素街金朝陽中心29樓的
Collagen+ 醫學激光皮膚護理中心,
係香港其中一間有LPG Endermologie療程的美容院,
地點就在時代廣場對面,十分方便就腳。
 LPG M6呢個儀器相信大家都有聽過,特別係LPG M6減肥評價一向好好!
而最新既LPG M6儀器上幾個月已經推出左第十代啦,我今次就先試第九代先~
LPG其實係來自法國的,提供100%天然及非侵入性治療,
採用endermologie專利技術可以活化細胞,為美容及醫療提供有效的療程,達到多項功能。

LPG M6 Endermologie®全身護理療理主要功效係纖體、塑形、
收緊肌膚以及舒緩肌肉酸痛,可説是一機多效呢!
 去到Collagen+ 先登記報到,之後治療師就帶我入房講解療程過程和注意事項,
然後就可以到做療程的房間先更衣!
 療程的房間乾淨簡潔,令人感到很舒適和放鬆。
 試做LPG療程前要先穿上這特製的LPG全身彈力緊身衣,保護皮膚唔洗直接接觸機頭,
亦可令LPG M6機運作更流暢滑行,不損皮膚。
不過大家可以放心,彈力衣彈性好大,不難穿著,穿上後都可行動自如。
 然後治療師就會根據我的狀況挑選適合的模式,今次我就會試做下半身,特別是大腿的位置!
 這部就是我今次試做的儀器機-LPG 第九代cellu M6,佢有獨立滾輪技術,
刺激纖體細胞Adipocytes,啟動自然分解脂肪程序。
就連運動和節食都減唔到既頑固脂肪都可以自然分解。
 療程先由大腿背面位置開始,
治療師先幫我去水腫,療程進行時,機頭不斷上下滾動,過程有點吸啜感,
不過是不會痛,可以接受的。
 之後轉到塑形的模式部份,這模式
吸力會比之前去水腫時大少少,
如果感覺太強烈,不舒服,亦可以請治療師調低強度!
最後到收緊,機頭微震吸啜,力度較温和,
可能令肌膚更緊緻有彈性!
成個過程LPG M6機頭不斷推拉吸啜,
好似不斷幫我雙腿做緊運動咁

最重要LPG M6係非侵入性及無痛,並且LPG 是用物理性刺激endermologie
可啟動深層的生物反應,令脂肪分解再次活躍。比較天然和安全,
另外同時亦可通經絡、改善循環系統,瘦身又保健
做完整個LPG M6減肥療程,等我評價番LPG療程效果先~
LPG M6減肥效果真的不錯,舒服又見效,最緊要是大腿的肉Firm左好多,
身體線條也收緊了點,雙腿的淋巴和經絡更感到變得暢通,水腫亦有改善,
行步路都輕盈d

LPG M6

Collagen+

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享,
like followinstagramFacebook page
IG:https://www.instagram.com/caroljai26/
FB page: https://www.facebook.com/carolcaroljai/
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿合作試用出席活動

My Blog

*是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。



沒有留言:

發佈留言