搜尋此網誌

2017年11月14日星期二

天然美肌小法寶──Sleep Tonight「LIFE Nutrition輕鬆睡」

你有無法輕鬆睡眠問題嗎?
我諗生活在繁忙都市的成年人或多或少都有睡眠問題吧!
生活、工作、家庭壓力令我地即使入睡也無法達到深層睡眠,
嚴重影響睡眠質素,甚至失眠。

而我都不例外,雖然未至於經常失眠,但就成日都訓得唔好
例如上床30分鐘仍眼光光不能入睡 錯過咗美容覺嘅黃金時間,
令皮膚新陳代謝減慢,搞到又乾又殘仲生粒粒,好難上妝。。。
加上人人都話唔夠訓好易老,用咩護膚品都無用,搞到我好擔心。

直至遇到Sleep TonightLIFE Nutrition紓壓甜睡配方」,
佢可以紓緩壓力同時輕輕鬆鬆解決各種失眠問題,所以坊間都佢做「輕鬆睡」,
佢簡直係我失眠的救星,令我可以瞓個美容覺
最近試左Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」
佢係美國天然營養品牌首創的減壓助眠保健品,
唔似坊間那些幫助入睡的藥物唔食一晚就瞓唔著,
因為佢用咗天然草本及花療配方無依賴性,不會對身體造成負擔,
所以可以食得安心放心,而且結合9大成分,
 可以幫助我地放鬆同時提升睡眠質素,由根本幫我地解決各種睡眠問題,
咁就可同失眠講Bye Bye,可以輕鬆睡覺啦!

首先在食任何保健品前,當然要了解下佢當中有咩成份啦!
坊間睡眠保健品普偏採用單一成分(褪黑激素)或草本/花療配方。

Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」除包含以上坊間常用的成分外,
更加入多種強效配方,結合9大成分全面解決多種睡眠問題,輕輕鬆鬆睡個好覺

大成分包括MicroActive®褪黑激素、纈草 萃取物、KSM-66®南非醉茄、
 L-茶氨酸、Lactium®酪蛋白水 解物、GABA、啤酒花、蜜蜂花、西番蓮萃取物
Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」的9大成分複合配方
1.褪黑激素:它有特效緩釋性技術,可以長達7小時留於體內,然後慢慢釋放吸收,
這樣可以做到減低入睡時間,令我可以更易進入深層睡眠,同失眠講分手。
2.纈草萃取物:可以鎮定神經,而且它是天然草本,絕對勝過其他幫助入眠的藥物,服食更安心。
3.酪蛋白水解物:能幫助入睡
4.南非醉茄 提升睡眠質素,有助進入深睡期,
如果是經常睡不穩的人,這方面就最能幫到你
5.GABA:可以避免令人進入過度興奮的狀態,令身心放鬆
6.啤酒花7.蜜蜂花8.西番蓮萃取物:有效平靜心神,使人可以更calm down地入睡
9.L-茶氨酸:促使身體放鬆

從成份可見全都是天然的,更不含麩質、人造色素、香料及基因改造成分,
可安心服用,不怕有甚麼化學成分,吃完不會有副作用。

Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」的功效與特點
1. 不只解決睡眠問題,而且睡醒後,還能保持精神和放鬆
2. 做到長效深層睡眠,縮減入睡和減少發夢
3. 可以調整你的睡眠周期,提升睡眠質素,也能幫助解決時差問題
4. 有多種專利成分和權威認證,證明產品值得信賴
5. 有獨家的速效吸收配方BioPerine®,令我們服食時更快被吸收

一盒有三十粒膠囊,打開可見有三排,每排十粒

每粒膠囊採用獨立鋁紙包裝,防止空氣中的細菌及水分接觸
獨立包裝,輕便又衛生,方便攜帶
包裝上更有壓線位,可輕易撕下所需分量,拎出街同去旅行都好方便
從此想輕鬆睡覺,已不成問題
Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」營養保健品,非安眠藥,
無副作用及西藥成分,可長期服用。
而且採用植物膠囊,素食人士亦可安心服用
而因其中纈草為天然草本成分,本身氣味較為特殊,
但也可以接受,打開包裝後有異味屬正常現象的。

食用方法睡前 30 分鐘服用 2 
適用人士特別適合情緒緊張、壓力大、經常難以入眠、睡眠質素欠佳或醒後疲倦人士
而我剛好試了一星期,食用Sleep TonightLIFE Nutrition輕鬆睡」後很快便睡著,
而且發少好多夢,亦沒半夜扎醒,可以一覺訓天亮,
臉上D粒粒無曬,黑眼圈都淡咗,個個friend近排見到我都話我D皮膚滑咗兼且飽滿有光澤,
係咁問我用咩護膚品,去邊做facial添,哈哈~有失眠或有睡眠問題嘅朋友也可以試試,
一齊輕輕鬆鬆訓返個美容覺,日日都可以容光煥發啦!

LIFE Nutrition紓壓甜睡配方」
體驗價$199 建議零售價$328
 銷售點:全線屈臣氏  HKTV mall 發售
顧客服務熱線:2803 0337

❤❤❤謝謝大家觀看❤❤❤
看更多我生活點滴和分享
like followinstagramFacebook page
IG:https://www.instagram.com/caroljai26/
FB page: https://www.facebook.com/carolcaroljai/
Email:carolcaroljai@gmail.com

歡迎邀稿合作試用出席活

My Blog

*是次產品/產品資料是由品牌提供,
但本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心親身感受,
並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

沒有留言:

發佈留言